Prieš maždaug mėnesį aš  Instagram’e paklausiau savo sekėjų ar domintu apžvalgos apie tuos automobilius kuriuos aš fotografuoju. Kadangi buvo nemažai susidomėjusiu aš pagaliau pradedu savo tinklaraštį! Tiems iš jūsų, kurie dar nežino, mano vardas Tadas, aš esu freelance automobilių fotografas iš Vilniaus.
Noriu pradėti šias apžvalgas nuo automobilio, kurį esu daugiausia fotografavęs  (išskyrus savo Impreza). O tas automobilis yra BMW E92!
Panašu, kad kiekviena 3 serijos BMW karta visada tampa etaloninis sportinis sedanas / kupė, o „E92“ nebuvo išimtis. Pats nesu didelis BMW gerbėjas, bet negaliu paneigti auros, kuri supa 3 serijos ženklelį. E92 yra nuostabaus sportinio kupė receptas, ir jis puikiai tinka visiems, mėgstantiems vairuoti.
O dabar E92 greitai tampa nebrangiu sportiniu kupė ne tik čia, Lietuvoje, bet ir visoje ES bei JAV.

Po kapotu

Po variklio kapotu slypi 3,0 l darbinio tūrio I6 variklis, kuris sukuria 172 kW (231 AG) ir 271.16Nm sukimo momentą - kas leidžia automobiliui pasiekti 100 km/h per maždaug 6,2 sekundes. Pagal šiandieninius standartus tai nėra labai daug, bet vis tiek be galo smagu! Nes skaičiai nėra viskas.
Nesvarbu, ką galvojate apie naujesnę 3 seriją, daugelis žmonių sako, kad E92 yra paskutinė “tikra” 3 serija, nes ji turi tą gerai žinoma ir legendinę kombinaciją: Natūraliai aspiruojamas I6 variklis su 50/50 svorio paskirstymu ir hidrauliniu vairo stiprintuvu.
Nepaneigiama išvaizda

Kaip fotografas - aš valandų valandas praleidžiu žiūrėdamas į automobilius. Pirmiausia fotosesijos metu, o tada dar 10 ir daugiau valandų Photoshop’e. Tai labai ilgas laikas žiūrint į kažką. Taigi pradedu pastebėti kiekvieną smulkmeną, kurią dizaineriai įdėjo į šį automobilį.
Žinau, kad tai senesnis automobilis ir žmonės jau turi savo nuomonę apie viską, pradedant dizainu ir baigiant varikliu, tačiau šis automobilis yra tikras meno kūrinys. Proporcijos yra puikios, ir jis atrodo nuostabi net ir po tiek metų.
Įperkamas entuziasto automobilis

Įvertinus viską - šis automobilis yra be galo prieinamas. Čia, Lietuvoje, jų galite rasti už 6000–8000 eurų. Kas yra nuostabu už tai, ką gaunate. Jei norite automobilio, kuris turi naujesnių technologijų, tačiau tokio, kuris jomis neperpildytas - šis automobilis yra tobulas. Ir tada, kai atsižvelgsite į nepaprastai linksmą variklį, superinę išvaizdą ir tai, kaip smagu yra šią mašiną vairuoti? Nenuostabu, kad šis automobilis yra toks populiarus.
Taigi pabaigai norėčiau pradėti pokalbį: ar BMW E92 328i yra ateities klasika? Komentuokite Facebook’e!
Ačiū, kad skaitėte! Norėčiau visiems kas skaitė mano pirmą apžvalgą padovanoti 25% nuolaidą fotosesijai! Šis pasiūlymas galioja iki Lapkričio 30 d. 2020. 


Galerija
Norite dar šiek tiek E92 vaizdų? Peržiūrėkite šiuos albumus! „BMW E92 328i Night“ ir „BMW E92 320D“
Back to Top